۲ پاسخ

به بچه من که اصلا نمیسازه
چون خیلی چرب و سنگینه سریع میسوزه و اذیتش می‌کنه قبلش تست حساسیت بگیر

من اولش شیر گاو گرفتم براش.با شیرخشک قاطی میکردم میخورد اما بهش نساخت بعد شیر گاومیش خریدم همینجوری خالی ریختم تو شیشه اش خورد

سوال های مرتبط

مامان دلاناودیان مامان دلاناودیان ۳ سالگی
مامان جوجه ها مامان جوجه ها ۲ سالگی
مامان مارال مامان مارال ۲ سالگی