من همش کنسروی میریزم اخرای پخت خیلی هم خوب میشه
بخاطر رنگش میتونی لوبیاهاش جدا کنی بریزی
اره عزیزم میشه ریخت اگه می خوای رنگ قرمه سبزیت عوض نشه فقط لوبیاش بریز
موادش نریز
من خودم تاحالا این کارو نکردم ولی خاله ام دائما این مدلی میپزه و تعریف هم میکنه
من وقتی خیس خورده نباشه کنسرو لوبیا میریزم خیلی خوشمزه میشه
خودت یجا یدفعه بپز فریز کن
کنسروی ها رنگ قرمه سبزی رو عوض میکنه
اره چرا نشه
خوشمزه میشه
میشه ریخت.ولی به خوشمزگی معمولی نیس
نه عزیزم خیلی بد میشع
خب چرا لوبیا نمیریزی
میشه اخر سراضاف کرد اما زیادخوشمزه نمیشه
میشه من میریزم گاهی خوشمزه میشه
روزانه پیام مشاور، متناسب با سن کودکتون دریافت کنین.
سوالاتتون رو از مامانای با تجربه بپرسین.
با بازیهایی که به رشد هوش و خلاقیت فرزندتون کمک میکنه آشنا بشین.