بچه ها روز 10 آزادسازیمه
به نظرتون بیبی چک بزنم؟ یا صبر کنم؟

۵ پاسخ

من ازیازدهم آزادسازی بیبی چک زدم مثبت میشد

من روز ۹ یا ۱۰ آزاد سازی زدم منفی بود روز ۱۲ تازه هاله انداخت صبر کن ۴ روز دیگه بزن

بنظرم الکی نزن من روز ۹ زدم منفی شد💔

روز ۱۶ آزادسازی بزن دیگه قطعی نشون میده

۴روز دیگه بزن

سوال های مرتبط

مامان فندق کوچولو👶🩷 مامان فندق کوچولو👶🩷 ۲ ماهگی