۷ پاسخ

منم الان ۴ روز تاخیرم ولی بزور صبوری میکنم ۵ روز بشه بعد تست بزنم

صبر کن بعد ۵ روز تاخیر بزن

بنظرم صبر کن من دو روز به موعدم بود زدم منفی شد

من یه هفته مونده بود نشون داد

صبر کن خدایی نکرده مثل من نشی من دوروز مونده زدم هاله افتاد یک روزم تاخیر داشتم بعدش پریود شدم خیلی خورد تو ذوقم

وای منم طاقت ندارم دیگه 13 روز دیگ موعودمه😭

صبر کن

سوال های مرتبط

مامان مامان آرشینا❤️ مامان مامان آرشینا❤️ روزهای ابتدایی تولد