۵ پاسخ

اگه علایم داری بزنی ممکنه نشون بده
اگه علامت نداری وایسا تاخیر بخوری

منم ۴روزمونده زدم منفی شد لامصب کرم درون نمیزاره ک بعدازتاخییربزنم

من الان زدم منفی شد ۴روز مونده به موعدم
گفتم شاید زود زدم که منفی شده

مث منی منم میخام بزنم فوقش منفی میشه 😄

من که چهار روز مونده بود نشون داد ولی بازم بستگی داره لقاح کی باشه

سوال های مرتبط

مامان معجزه خدا🥹✨ مامان معجزه خدا🥹✨ هفته هفدهم بارداری
مامان معجزه خدا🥹✨ مامان معجزه خدا🥹✨ هفته هفدهم بارداری
مامان نیلا🤍🌱 مامان نیلا🤍🌱 هفته سی‌وششم بارداری