اگه علایم داری بزنی ممکنه نشون بده
اگه علامت نداری وایسا تاخیر بخوری
منم ۴روزمونده زدم منفی شد لامصب کرم درون نمیزاره ک بعدازتاخییربزنم
من الان زدم منفی شد ۴روز مونده به موعدم
گفتم شاید زود زدم که منفی شده
مث منی منم میخام بزنم فوقش منفی میشه 😄
من که چهار روز مونده بود نشون داد ولی بازم بستگی داره لقاح کی باشه
روزانه پیام مشاور، متناسب با سن کودکتون دریافت کنین.
سوالاتتون رو از مامانای با تجربه بپرسین.
با بازیهایی که به رشد هوش و خلاقیت فرزندتون کمک میکنه آشنا بشین.