بلاخره زایمانه دیگه نمیشه گفت درد نداره ولی با شیاف کمتر میشه
والا من از دردش چیزی نفهمیدم احساس سبکی داشتم انقد بهت شیاف میزنن و دارو. نمیفهمی ولی یهو بعد بهوش اومدن دو نفر مثل عجل معلق اومدن بالا سرم حای بخیمو فشار دادن اون فقط دردش غیر قابل توصیف بود
درد داری ولی با مسکن و شیاف و داروها و سرم که برات میزنن،قابل تحمل میشه.
فقط راه افتادن و بلند شدن اولش یکم سخته بقیه اش رو میشه تحمل کرد.خدا کمک میکنه.
من هم ییحسی بودم هم بیهوشی
با پمپ درد
درد خاصی نداشتم
به استانه دردتون هم مربوطه
والا من 3روز بستری بودم هر چی سزارین می آوردن تو بخش خیلی ریلکس بودن زود بلند میشدن همشون هم بی حسی کمر بودن یکمم درد داشتن شیاف میزدن اوکی بودن بدن با بدن فرق داره با تجربیات بقیه خودتون رو کلافه نکنید
درد اونقدر نداره برای من در حد پریودی بود
هی گفتن ی مسکن داری هر وقت دردت شدید شد بگو تزریق کنیم ولی من اونقدر نداشتم دیگه قبل اینکه بلند شم تزریق کردن
تنها بدیش محدودیت در بلند و نشستن هست که نیاز به کسی داری و بعدش گره بخیه ها که به پوست میخوره و درد میگیره
من کلا تو تا شیاف زدم
کم بیهوش میکنن بیحسی از کمر میکنن که خطر جانی برای مادر کمتر شه بی حسی از کمرمم کم کم برمیگرده بس تحمل دردش بهتره بعدشم با شیاف قابل کنترل و تحمله
با شیاف حله
پمپ درد حتما بگیر میگن خیلی جوابه منم میخوام بگیرم
منکه اصلا هیچی نفهمیدم
من دردم قابل تحمل برو ب تنفس و شیاف و قهوه و نسکافه هر چی کافئین داره
نه عزیزم دردی نیست که نتونی تحمل کنی بعدم دردش با شیاف میفته دوست داشتی پمپ درد بگیر با خودت هم حتما یه بسته شیاف ببر درسته بیمارستان میان خودشون میزارن ولی با خودت ببری بهتره چون اونا ۳ بار میان میزارن من هر وقت هم سرویس میرفتم میزاشتم
منکه ن شیاف زدم ن چیزی دردش قابل تحمله و خیلی خیلی کمه زایمان اولم هم بود
ب هوش ک اومدم من فعلا تا دو سه ساعت بیحسی روت تاثیر داره اما تا ۳روز اونم با شیاف یکم سوزشش اذیت کننده بود برام اما الان اوکیم دیگه
پمپ درد بگیر هیچی نمیفهمی
با شیاف و پمپ درد خیلی کمه
خیلی خیلی درد داره
روزانه پیام مشاور، متناسب با سن کودکتون دریافت کنین.
سوالاتتون رو از مامانای با تجربه بپرسین.
با بازیهایی که به رشد هوش و خلاقیت فرزندتون کمک میکنه آشنا بشین.