من گاهی میدادم دستش دیگه میبینم یه تیکه میکنه ازش دیگه ترسیدم ندادم ..نون بد نیست براشون؟ من گفتم شاید نمک داشته باشه بد باشه🫠
بنظر من الان زوده انگشتی ولی بافت دار اینا بهش بده
کوجولو کوچولو میدم یا یکم خیلی کم خیس میکنم
من میترسم بدم هنوز🫠
بله میشه داد تاپیکای قبلیمو نگاه کن
پسر من از چهار ماهگی نون میدادم دستش عجیب دوست داره فقط کل حواسم بهش بوده هیچوقت هم خدا رو شکر گیر نکرد گلوش الان هم با غذاهاش کوچولو کوچولو میکنم بهش میدم نون تست چهار غله
من پیشش میشینیم و بهش یه تیکه کوچیک نونمیدم باید حواست باشه در هر صورت
روزانه پیام مشاور، متناسب با سن کودکتون دریافت کنین.
سوالاتتون رو از مامانای با تجربه بپرسین.
با بازیهایی که به رشد هوش و خلاقیت فرزندتون کمک میکنه آشنا بشین.