#فرزند پروری #جیش#کودک #بارداری مشورت لطفا

تصویر
۲ پاسخ

ما کلا شیرینی و شکلات نخریدیم
خرماو نقل و آجیل و میوه تمام
شیرینی بخری خراب میشه بمونه
میوه و شکلات تمام

نه چرا ضایع باشه ،از بچشون توقع ندارن،من میخوام دو دست لیوان بخرم هم قیمت همون شیرینی و شکلات میشه

سوال های مرتبط

مامان دخترمممم مامان دخترمممم ۳ سالگی
مامان آروین مامان آروین ۳ سالگی