ببین ۵۰ تومن اون موقع کم بود دیگه .
من باشم نهایتا ۳۰۰ میبرم
۲۰۰ بده باهرکسی مثل خودش باید رفتار کرد و ارزش قائل شد والا بچه من ۱۴۰۱ بود کمتراز ۵۰۰ کسی نداد ۵۰ اخه؟!!!
۲۰۰ ببرررر
اگه وضعش اوکی بوده ۵۰ داده الان ۲۰۰بیشتر نده
دخترم منم ۴۰۲دنیا اومده کمتر ۲۰۰دیگه کسی نداد
همون ۲۰۰ ت من بسه
۳۰۰ زیادیه
دختر عمو شوهرته
خواهرش که نیس
۳۰۰بده
ببین بقیه فامیل چقد دادن
تو ازیه مقدار اونا کمتر بده
۵۰ دوساال پیششش خیلییییییی کم بوده بازم تو ۳۰۰ ببر معقوله براش
درسته دوسال پیش ولی ۵۰خیلی کم بوده بنطرم ۳۰۰ببر
500ببر
نظر بدین لطفا
جانم.
روزانه پیام مشاور، متناسب با سن کودکتون دریافت کنین.
سوالاتتون رو از مامانای با تجربه بپرسین.
با بازیهایی که به رشد هوش و خلاقیت فرزندتون کمک میکنه آشنا بشین.