۲۰ پاسخ

مگ بلوچی

آی ننه خدا حفظش کنه

چقدر گرفتی گلم

ای جانم😍
من میخاستم از این مدلا واس دخترم بگیرم ولی حس کردم تیکه پارش میکنه دیگه نگرفتم😂

حالا اگه دختر من بود جنازه دستبند و پهن بود 😫😫😫

مبارکت باشههههه عزیزدلم

دلممممم دخترررررر خواست😘😘😘😘

کجایی هستی عزیزم؟

ماشالله😍😍😍

وووی چشمام قلبی شد😍😍😍😍

دقیقن دختر بزرگترین نعمت یه زندگیه🫠

ووووووی ننه 😘😋

خدا حفظش کنه

واااااایییییی😍😍😍😍

خدا نگه دارش باشه گلم😍

خدا ببخش بهت ماشالله

جوجو فسقلی♥️♥️♥️

خدا حفظش کنه

خیلیییییییییییییی خدا ببخشه بهت

آخ ننه🥰🥰🥰

سوال های مرتبط

مامان اهورا مامان اهورا ۱۵ ماهگی