سلام خانم ها با بچه ۳ ماهه مسافرت میرید

۲ پاسخ

من با دوقلو های ۲ ماهه رفتم مسافرت یعنی مسافرت که نه امدم سمت خانواده شوهرم که کمکم کنن
بچه ها تو ماشین همش خواب بودم و خیلی آروم بودن هر پنج شیش ساعت یه شهر وایمیستادیم در کل سه روز تو راه بودیم
فقط شبا برا خواب اذیت میکردن خیلی که فکر کنم بچه های من بدقلق هستن
برای شیر دادن هم تو ماشین راحت بود
پوشک عوض کردن هم یه چادر مسافرتی کودک گرفتیم میرفتم داخل اون پوشکشو عوض میکردم یا با آب میشستم
در کل اونجوری که میگفتن واقعا سخت نبود
فقط باید مواظب باشی سرما نخورن

بستگی به بچت داره اگه آرومه برو اگه نه خودت اذیت میشی عزیزم

سوال های مرتبط

مامان غزل و امیر محمد مامان غزل و امیر محمد ۱۶ ماهگی
مامان امیر مامان امیر ۱۲ ماهگی