ان تی ۱۲ هفتس ک دادی ازمایش خونشم ک پشت خودشه
یه کواد مارک هست ک ۱۵ هفتس
اگه توی ۱۲ هفته سلفری دادی ک کواد رو نمیخواد بدی چون سلفری دقیق تره
ولی در کل کواد هم مثل سلفری اختیاریه
درباره سندروم هاست
و هزینش هم بالا تر ازمایش های معمولی فک کنم کواد ۴ تومن باشه نمیدونم من ندادم من سلفری دادم ۹ تومن
بعد کواد دیگه میره تا ۱۸ هفته ک سونو انومالی داری
غربالگری دوم یه آزمایش هم داره به اسم کوادمارکر شبیه آزمایش ان تی ولی خیلی کامل تره اگه میتونی و شرایطش رو داری انجام بده به خوب بودن ان تی یا خدایی نکرده بد بودنش ربطی نداره دقیق تره من خودم انجام دادم بعدشم آنومالی هستش که سونو
بعد انتی 18 هفته انومالیه
اگر دوست داری میتونی از الان ازمایش سلفری هم بدی که دلبخواهیه
انومالی هم پیش پورشیخی برو خیلی خوب و دقیقه
روزانه پیام مشاور، متناسب با سن کودکتون دریافت کنین.
سوالاتتون رو از مامانای با تجربه بپرسین.
با بازیهایی که به رشد هوش و خلاقیت فرزندتون کمک میکنه آشنا بشین.