۴ پاسخ

سه تا سه تا جداکن بزار زیر مژه هات ب همین راحتی گلم

زیر بزار از ریشه ولی به لثه چشمت نخوره اتفاقا برای اولین بار من دیشب گذاشتم یک ساعت و نیم طول کشید😆

عزیزم اگر اولین بار میزاری بزار بالا روی بن مژه اگ از زیر بچسبونی تمیز تره اما باید خیلی مراقب باشی ب لثه ی چشمت نخوره چون ایجاد حساسیت میکنه و میسوزونه

سه تا سه تا جدا کن چسب بزن بعد بذار بالای مژه هات من اینجوری میذارم

سوال های مرتبط

مامان آدرینا مامان آدرینا ۴ سالگی