ن اصلا
دردش از امپولای معمولی هم کمتره
نه عزیزم مثل آمپولای دیگه
نه اصلا،منم سزارین کردم،خیلیم عالی بود😃
یکی از بزرگترین نعمت های خدا سزارین کردنه من که اصلا دردی حس نکردم راحت بودم فقد بعد عمل سعی کن هر ۶ساعت شیاف رد کنی
اصلا متوجه نمیشی کی زده شد
مثل امپول معمولی ک میزنی
اصلا نمیفهمی حتی
اصلا درد نداره.
اصلا دردی نداره
نوچ اصلا
روزانه پیام مشاور، متناسب با سن کودکتون دریافت کنین.
سوالاتتون رو از مامانای با تجربه بپرسین.
با بازیهایی که به رشد هوش و خلاقیت فرزندتون کمک میکنه آشنا بشین.