۹ پاسخ

فقط به خاطر پسرم چیدم

تصویر

من دلم نیومد بچینم ،عید نداریم که🙂

ممنون خواهر .اره زندگی ادامه داره🥺

من نچیدم ولی دوس داشتم بچینم عاشق این کارام ولی همسرم شیفته و من تنهام دیگه حسو حال هیچی نیس😔😔

من بابامو امسال پیشم ندارم .دلم نمیومد بچینم .ولی بچه هام ایقد گیر دادن که باباشون گفت گناه دارن بردشون بهشون ماهی بخره بعد بیا براشون بچینه .به منم گفت باید به خاطر بچه ها مامان قوی باشی😪🥺

منم یک هفت سین ساده چیدم

منم تازه چیدم🙃

منم‌چیدم

تصویر

منم هفت سین چیدم، سال نو مبارک🌸

سوال های مرتبط

مامان قلب کوچولوم💙 مامان قلب کوچولوم💙 ۹ ماهگی