فقط به خاطر پسرم چیدم
من دلم نیومد بچینم ،عید نداریم که🙂
ممنون خواهر .اره زندگی ادامه داره🥺
من نچیدم ولی دوس داشتم بچینم عاشق این کارام ولی همسرم شیفته و من تنهام دیگه حسو حال هیچی نیس😔😔
من بابامو امسال پیشم ندارم .دلم نمیومد بچینم .ولی بچه هام ایقد گیر دادن که باباشون گفت گناه دارن بردشون بهشون ماهی بخره بعد بیا براشون بچینه .به منم گفت باید به خاطر بچه ها مامان قوی باشی😪🥺
منم یک هفت سین ساده چیدم
منم تازه چیدم🙃
منمچیدم
منم هفت سین چیدم، سال نو مبارک🌸
روزانه پیام مشاور، متناسب با سن کودکتون دریافت کنین.
سوالاتتون رو از مامانای با تجربه بپرسین.
با بازیهایی که به رشد هوش و خلاقیت فرزندتون کمک میکنه آشنا بشین.