۱۳ پاسخ

بیشترشوگذاشتم بدم به کسی که نیازداره بعضیاشم یادگاری

من هر چی که تا الان داشته رو برای یادگاری گذاشتم
اصلاا دلم نمیاد حتی کهنه هاشو بندازم دور🥲

اگه دارین به من بدین

میدم ب نیازمند

اونایی که جنس خوب باشن و نو نگه میدارم
برای یادگاری ایشلا بچه خودش
چون فعلا به بچه دوم‌فکر‌نمکنم🤣🤣نمخوام بگم بچه بعدی😅😅

میزارم بچه بعدی

واسه من خیلیاشونو حتی یبارم نپوشید بی تجربگی باعث شد ندونم که باید تنش کنم ببینم اندازس یا نه. نگا کردم ب ظاهرش دیدم بزرگه گفتم اندازش نیس وقتی ام حس کردم اندازس پوشوندم دیدم کوچیکه. همه اونارو نگهداشتم که اگه خواهرم بچه دار شد بدم ب اون 😍 بقیه اونایی ام ک یکی دوبار پوشیده بود رو دادم به یکی ک نیاز داشت
چند تا از خوشگلاشو هم یادگاری نگه داشتم

من ک اینبار چند دست گرفتم فقط مابقیش مال بچه اولیمه برا تو خونه ازش استفاده میکنم

سلام یادگاری نگه میدارم
اونایی که زیاد نپوشیده رو هم اگر در آینده دوباره نی نی دارشدم میدم نی نی بعدی

میدم ب ینفر حامله هست نمیتونه خرید کنه برای بچه اش

من والا یسریا ک خاجی خریدم نگه میدارم،مابقی میشه دستمال اگ خیلی کهنه باشه ،اونایی ک خیلی خراب نشدن و سالمن میدارم دم در

یه سریشون رو میدم به نیازمند
یه سری رو هم (خیلی کم) یادگاری نگه میدارم

هیچی عزیزم قایم میکنم یادگاری بمونه

سوال های مرتبط