نگه میدارم برای بچه بعدی😂
میدم ب خاهرم بارداره از لباس یا هرچیز کهنه دیگ و اضافی تو خونه متنفرم همیشع هم رزقو روزیم خوبه خداروشکر چون چیز کهنه نگه نمبدادم تو خونه
حالا نگه دار شاید نظرت عوض شد بعدا به کارت اومد.منم خیلی سرسخت میگفتم نمیخوام بعد ۷ سال خدا خدا میکردم یکی دیگه بیاد
اگه هم نو باشن و قابل استفاده میدم به کسی که نیاز داره
من بچه اولم پسر بود .دومی دختر شد بهش دوباره خریدم 😄دیگه سومی پسر شدم بهش خریدم .ولی بعضی از لباسا تو خونه آئیش که نو بودن تنش کردم ..الان پسرم شیش دخترم پنج سالشه .با پتو شنل لباساشون بازی میکنن 🥺دخترم پیراهنا قرتیشو میکنه تن عروسکاش
یک سریشم میخوام مربع مربع از توش دربیارم سر هم بدوزم بشه یک رو انداز و یادگاری بمونه براش
حالت چهل تیکه
این شکلی که عکسوش میفرستم
یک دست موقع بیمارستان تنش کردم یادگار نگه داشتم بقیه گزاشتم دیوار رایگان هرکسی میخواد بیاد ببره
باید بدی به کسی ک ازش استفاده کنه وگرنه نگهداشتنش بی فایده
کهنه هاشو میندازم بره نو هارو یکی بچه دار بشه میدم بهش
نگرمیدارم یادگاری واسش
روزانه پیام مشاور، متناسب با سن کودکتون دریافت کنین.
سوالاتتون رو از مامانای با تجربه بپرسین.
با بازیهایی که به رشد هوش و خلاقیت فرزندتون کمک میکنه آشنا بشین.