۳ پاسخ

پیشانی پسر منم مادرشوهرم میگفت جلوعه اونقدر شبا گریه میکردم ولی دلم نمیومد ببندم چون اذیت میشد و گریه میکرد الان خداروشکر خوب خوب شده ب مرور بهترم میشه دکتر گفت ببندی ممکنه مانع رشد سر و مغز بشع خدا بهمون بچه های سالم داده بجای شکر کردن هر روز یه عیب میزاریم روشون و ۹۹درصدش تقصیر حرفایی اینور و اونور متاسفانه چون تجربه نداریم نترس گلم تخت میشه

هیچکار
خودش تخت میشه

هد بند بزن

سوال های مرتبط