۴ پاسخ

اس امپرازول و فاموتیدین و شیرخشک های مختلف ای آر...
الان دارم نکسیوم میدم چند روزه

بایولاکت بهش میدم یکمی بهتره

یکم شیب دار بخابونش
قبل شیر دادن حتما پوشک یا لباسش رو عوض کن نه بعدش چون پاهاش رو میدی بالا شیر بالا میاره
واینکه نذار کسی بچه رو بمالونه یا بالا وپایین کنه
تاجایی که میتونی آروغ بگیر
من اینکارا رو کردم پسرم ۲۴ میشه ۳ ماهه خدارو شکر خوب شد

چون شیرخودمو میخوره بشدت رعایت میکنم و اینکه باید داروهاشو بخوره

سوال های مرتبط