😅😅 ماهم از اینا داریم شوهر عمه ام هستش واسه همین خسیس بازیاش دیگه نمیریم خونشون،سه سال پیش عید بود رفته بودیم مهمون قبلی بچه هاش نصف دیس شیرینی رو تموم کرده بودن بعد این هی به بابام میگفت ببین نصف دیس رو خوردن، بابامم آخرش گفت سعید ما شیرینی برنداشتیم نمیداریم اصلا، میخای چندتا دیس شیرینی بخرم برات آروم بشی؟ از اونموقع نمیریم خونشون
خیلی از مردها رو دیدم اینجورین 🚶🏻♀️🫠
بعد همینا انتظار دارن میان خونت در بهترین شکل ممکن از شون پذیرایی کنی براشون سنگ تموم بزاربغ
وای چه زشت
روزانه پیام مشاور، متناسب با سن کودکتون دریافت کنین.
سوالاتتون رو از مامانای با تجربه بپرسین.
با بازیهایی که به رشد هوش و خلاقیت فرزندتون کمک میکنه آشنا بشین.