۴ پاسخ

اره من ۶ماگی میدم

تست گرفته باشی اره بریز خوبه

اره من از ۶ ماهگی ریختم

اره اگه هر دوتارو تست حساسیت گرفتی چون گردو و بادام هردوتا نیاز ب تست حساسیت داره

سوال های مرتبط

مامان خانوم👱‍♀️ مامان خانوم👱‍♀️ ۱ سالگی