بیا عزیزم سال خوبی داشته باشید
میو و شیرینی هم بعدا میزارم کارن خرابکاری میکنه
من هنوز خونه رو جمع نکردم🥲🥲🥲🥲
تازه غروب میخام بچینم ان شاءالله چون شوهرم تا دقیقه ۹۰سرکاره وقت نشد اصلا بریم خرید
😍😍😍
تو ماکروویوت تا حالا کیک و شیرینی یا پیتزا درست کردی؟
اینم از منه
چقد قشنگ و زیباست اینم مال من
اینم از هفتسین من🥹🤌🏻
تو تاپیک هام هست
عزیزم سال خوبی داشته لاشب پراز اتفاق های قشنگ ❤️❤️❤️
دلت خوشه .ما که تو شهریم همش صدای بُم بُم میداد . خونه تکنی هم نکردم
منم تو تایپکام هست
روزانه پیام مشاور، متناسب با سن کودکتون دریافت کنین.
سوالاتتون رو از مامانای با تجربه بپرسین.
با بازیهایی که به رشد هوش و خلاقیت فرزندتون کمک میکنه آشنا بشین.