خانوما چقدر بعد از معاینه تحریکی زایمان کردین ؟

۶ پاسخ

من تو خود زایمان دو سه بار معاینه تحریکی شدم بزور زایمان کردم

من دیشب معاینه شدم اما انگار نه انگار

من شبش دردم گرفت زایمان قبلیم تا ساعت ۹صبح زایمان کردم

من بعد دوبار معاینه همچنان سرپام

فرداش کیسه آبم پاره شد پسفرداش زایمان کردم

غروبش کیسه اب پاره شد فردا صبح زایمان کردم

سوال های مرتبط

مامان علی ومهدیار مامان علی ومهدیار روزهای ابتدایی تولد
مامان پناه  🩷🐣✨️ مامان پناه 🩷🐣✨️ روزهای ابتدایی تولد
مامان آریشاه💙💎 مامان آریشاه💙💎 روزهای ابتدایی تولد
مامان ⚘️یسناوحلما⚘️ مامان ⚘️یسناوحلما⚘️ ۳ ماهگی