بعد معاينه تحریکی کی زایمان کردین؟؟؟؟؟؟

۱۳ پاسخ

منکه سه روز بعد معاینه تحریکی کیسه ابم پاره شد

وا چطوری همه بعد تحریک زایمان کردن
من با دوسانت معاینه شدم اونم دو روز پیش
پیاده روی و ورزش هم انجام میدم
ولی انگار نه انگار

یبار 38هفته رفتم فایده نداشت یبارم دقیقا روز تاریخ زایمانم رفتم که آخر شبش زایمان کردم

منم امروز ۱۱ ونیم شدم حالا ببینم خدا چی میخواد

باید بری مطب ماما انجام بد

خانما ای معاینه تحریکی چطوری هست خیلی کنجاوم بدونم

فرداشش

من فرداش البته پیاده روی زیاد رفتم‌

من تا چهار بار معاینه تحریکی زایمان نکردم

3 ساعت بعدش

من فرداش😁😁😁

فرداییش😅

ن والا

سوال های مرتبط

مامان دونه الماسم💎✨️ مامان دونه الماسم💎✨️ ۳ ماهگی
مامان علی ومهدیار مامان علی ومهدیار روزهای ابتدایی تولد
مامان آریشاه💙💎 مامان آریشاه💙💎 روزهای ابتدایی تولد