منکه سه روز بعد معاینه تحریکی کیسه ابم پاره شد
وا چطوری همه بعد تحریک زایمان کردن
من با دوسانت معاینه شدم اونم دو روز پیش
پیاده روی و ورزش هم انجام میدم
ولی انگار نه انگار
یبار 38هفته رفتم فایده نداشت یبارم دقیقا روز تاریخ زایمانم رفتم که آخر شبش زایمان کردم
منم امروز ۱۱ ونیم شدم حالا ببینم خدا چی میخواد
باید بری مطب ماما انجام بد
خانما ای معاینه تحریکی چطوری هست خیلی کنجاوم بدونم
فرداشش
من فرداش البته پیاده روی زیاد رفتم
من تا چهار بار معاینه تحریکی زایمان نکردم
3 ساعت بعدش
من فرداش😁😁😁
فرداییش😅
ن والا
روزانه پیام مشاور، متناسب با سن کودکتون دریافت کنین.
سوالاتتون رو از مامانای با تجربه بپرسین.
با بازیهایی که به رشد هوش و خلاقیت فرزندتون کمک میکنه آشنا بشین.