۷ پاسخ

چرا نچینی آدم به امید و نو شدن زنده است

بچین امید داشته باش ایشالا برادرت هم از کما بیرون میاد
دل خودتو اعضای خانواده باز میشه با هفت سین

من از ته دلم از خدا میخوام سلامتی رو ب داداشت برگردونه و خوشحالتون کنه

منم نچیدم عزیزم

کاریبه بقیه ندارم ولی من اصلا دستم به هفت سین نمیره وقتی هموطنام درگیر جنگن و این همه شهید دادیم

امسال برام بدترین عیده😔

نه
امسال اینقدر غم رو غم داریم منم نچیدم

منم نچیدم

منم نچیدم

سوال های مرتبط

مامان یزدان مامان یزدان ۱۶ ماهگی