بچم دیروز واکسن زده الان تبش ۳۷ ئه. خطرناکه؟؟؟؟

۶ پاسخ

ن عزبزم قطره رو بده با دستمال هم پاشویه کن تب بالای ۳۸ خطرناک

no.....

۳۷/۵ به بالا تب حساب میشه
ولی تند تند چک کن تب رو به خصوص شب تا صبح

قطره اش سر ساعت میدی تبش نمیره بالا

37که نرمال

نه عزیزم نگران نباش

سوال های مرتبط

مامان معجزه امام حسین مامان معجزه امام حسین ۴ ماهگی