سلام خانوما تو هفته ی ما تیر کشیدن واژن و مقعد طبیعیه ؟

۶ پاسخ

ادرارتون هم کم کم و نصفه نیمه میاد؟

اره من تا ۲۰ هفته داشتم کم شد بعدش

و اینکه تا بلند میشم و یل از دستشویی میام زیر دلم همون لحظه درد میاد شمام همینطورین

منم تیر میکشهههههه 😣😣😣

بله تا آخر زایمان هرجای تیر بکشه .غلاف کنه .سوز بزنه .سیخ بکشه. جیغ بکشه داد بزنه تا خونریزی نداشته باشی طبیعیه گویا😅😁🥴🤣

منم همینجورم

سوال های مرتبط

مامان 💞دخملی💞 مامان 💞دخملی💞 هفته سی‌ویکم بارداری
مامان 🩷هِلِنا جون🩷 مامان 🩷هِلِنا جون🩷 ۵ ماهگی
مامان مهدیار مامان مهدیار هفته سی‌وهشتم بارداری