منو چی میگی بچم از دیروز اسهال گرفته یسره دستم به کونشه و یه دست دیگم کارای خونه
اخی🥲🥲طفلک
منم از الان استرس دندون هاشو دارم
بعضی بچه ها سخت در میارن صبوری میخاد .
ژل بی حسی براش بزن یا داروی سیتریزین بزن رو انگشتت بزن ب لثه
گوش پاک کن رو بزن داخل شربت دیفن هیدرامین و بکش به لثه هاش یکم آرومش میکنه من دیشب این کارو کردم که تونست بخوابه
دو س هفته اس هنوز جونه نزدن دندوناش اوخی خدا چقد سخته🥺
روزانه پیام مشاور، متناسب با سن کودکتون دریافت کنین.
سوالاتتون رو از مامانای با تجربه بپرسین.
با بازیهایی که به رشد هوش و خلاقیت فرزندتون کمک میکنه آشنا بشین.