۵ پاسخ

منو چی میگی بچم از دیروز اسهال گرفته یسره دستم به کونشه و یه دست دیگم کارای خونه

اخی🥲🥲طفلک
منم از الان استرس دندون هاشو دارم

بعضی بچه ها سخت در میارن صبوری میخاد .
ژل بی حسی براش بزن یا داروی سیتریزین بزن رو انگشتت بزن ب لثه

گوش پاک کن رو بزن داخل شربت دیفن هیدرامین و بکش به لثه هاش یکم آرومش میکنه من دیشب این کارو کردم که تونست بخوابه

دو س هفته اس هنوز جونه نزدن دندوناش اوخی خدا چقد سخته🥺

سوال های مرتبط