من عطسه محکم میزنم میترسم برا بچه ها اتفاقی بیفته چ‌خنگم

۴ پاسخ

زیر شکمت رابگیر چیزی نمیشه منم از اول خیلی عطسه میکردم حساسیت فصل داشتم خداروشکر چیزی نشد

جلوعطسه رو نگیر بزن راحت باش
نی نی براش اتفاقی نمیوفته
فقط زیر شکم تو بگیر

من یجوری عطسه میکنم خونه تکون میخوره🤣🤣🤣

نمیفته بزن بره منم عطسه هام خیلی بلنده اوایل میترسیدم و هی سرزنش میکردم خودمو جفتمم پایین بود و هماتومم داستم بعد عادی شد

سوال های مرتبط

مامان تودلیم🥹 مامان تودلیم🥹 هفته سی‌وپنجم بارداری