زیر شکمت رابگیر چیزی نمیشه منم از اول خیلی عطسه میکردم حساسیت فصل داشتم خداروشکر چیزی نشد
جلوعطسه رو نگیر بزن راحت باش
نی نی براش اتفاقی نمیوفته
فقط زیر شکم تو بگیر
من یجوری عطسه میکنم خونه تکون میخوره🤣🤣🤣
نمیفته بزن بره منم عطسه هام خیلی بلنده اوایل میترسیدم و هی سرزنش میکردم خودمو جفتمم پایین بود و هماتومم داستم بعد عادی شد
روزانه پیام مشاور، متناسب با سن کودکتون دریافت کنین.
سوالاتتون رو از مامانای با تجربه بپرسین.
با بازیهایی که به رشد هوش و خلاقیت فرزندتون کمک میکنه آشنا بشین.