۷ پاسخ

نه یدونه تخم مرغ بشکن سفیدش بکش کل بدنش درجا سردمیشه

لباسشو کم کن
دست و صورتشو بشور

من پسرم دیشب ۳۸.۴ بود شیاف زدم پاشویه کردم شربت دادم بزور صبح اومد پایین دو بار شیاف زدم با فاصله ۵_۶ ساعت پاشویه هم دوبار کهنه خیس هم گذاشتم رو پیشونی و زیر بغل پاشویه هم با اب نمک انجام دادپ

مرتب مگ پاراکید نمیدادی؟

پا شویش بدع
جاشو خنک کن
فقط ی بادی تنش کن

۴ ساعت استا بده اگه پایین نیومد ببر دکتر
پاشویه هم بکن

روشویی کن
میگن آب با نمک قاطی کنی با دستمال خیس کنی بزاری همه جاش

سوال های مرتبط

مامان 🎀پناه🎀 مامان 🎀پناه🎀 ۱۲ ماهگی