نه یدونه تخم مرغ بشکن سفیدش بکش کل بدنش درجا سردمیشه
لباسشو کم کن
دست و صورتشو بشور
من پسرم دیشب ۳۸.۴ بود شیاف زدم پاشویه کردم شربت دادم بزور صبح اومد پایین دو بار شیاف زدم با فاصله ۵_۶ ساعت پاشویه هم دوبار کهنه خیس هم گذاشتم رو پیشونی و زیر بغل پاشویه هم با اب نمک انجام دادپ
مرتب مگ پاراکید نمیدادی؟
پا شویش بدع
جاشو خنک کن
فقط ی بادی تنش کن
۴ ساعت استا بده اگه پایین نیومد ببر دکتر
پاشویه هم بکن
روشویی کن
میگن آب با نمک قاطی کنی با دستمال خیس کنی بزاری همه جاش
روزانه پیام مشاور، متناسب با سن کودکتون دریافت کنین.
سوالاتتون رو از مامانای با تجربه بپرسین.
با بازیهایی که به رشد هوش و خلاقیت فرزندتون کمک میکنه آشنا بشین.