۶ پاسخ

وای اصلا اینجوری نگو
خدا خودش همه چیو صلاح میدونه
خدا به خالت صبر بده
بهش کمک کنید که پست تنها نباشه

مرگ دست خداس
عجل كشده ميميرد نه فرد بيمار

🥹نه عزیزم هرچی خداخودش صلاح بدونه

اصلا راضی ب مرگ کسی نشو حتی اگ خیلی پیره
اصلا خوب نیس خدا خودش صلاح بدونه میبره

از خدا بخواین ازش راضی بشه
من دیدم از نزدیک مریض اینجوری فقط با هر نفس زجر میکشن
میتونم بپرسم چشه؟ وضعیتش چطوریه؟

خدا خودش راحتش کنه کار خداس

سوال های مرتبط