۵ پاسخ

منم خیلی خستم، هوا تو تهران الان عالیه ولی از ترس بیرون نمیرم، حسرت میخورم جای اینکه برم این روزا با این هوا با خانواده بگردم باید تو خونه بشینم 😭 😭 😭 😭 ای لعنت به جنگ ، اصن همه جا رو غم گرفته انگاری تو تهران

خدای منم از این وضعیت خیلی خستم پس کی تموم میشه

منم.

آخ خونه ....
منم نمیدونم چیکار کنم آخر هفته برمیگردم ولی استرس هم دارم

واي منم همش گريم ميگيره
همش استرس
كوچيك ترين صدا مياد پانيك ميشم
دلم براي خونم تنگ شده

سوال های مرتبط