خیلی دلم گرفته چرا دخترم تو این سن هیچ دندونی درنیورده😥😥

۱۳ پاسخ

دختر منم دور دندون در آورد
ببرش زیر افتاب ویتامین D بچه کمه

خواهر زاده ام ۱۴ ماهگی در اورد
کلا دکتر گفت بهش تا ۱۴ ماهگی در نبورد بیارش دکتر شاید کمبود کلسیم داره
ولی الان اگه شروع کنه تا یک ماه چندتا باهم در میاره

تا ۱۸ ماهگی زمان داره عزیزم اشکال نداره اول و آخرش در میاد

پسر منم نداره بردم دکتر آزمایششم گرفتم دکتر گفت هیچی مشکلی نداره نه کلسیمش کم بود نه د۳ گفت وقت خودش در میاد
شماهم یه آزمایش بگیر ازش اگه مشکلی نداشت نگران نباش خودش درمیاد

دخترمن از۱۱ماهگی شروع کرددراورذن

حتما ببر دکتر تا ۱ سال حداقل باید در بیاره

دیر دربیاد دیرتر هم‌ خراب میشه البته پسر منم دوتا بیشتر نداره

کلسیم بهش بده در میاره

دختر منم دندون نداره هنوز دکترم بردم آزمایشم داد همه چیش خوب بود گفت دیگه ژنتیکی دیر در میاره

ویتامین دی وکلسیمش لابدکنه عزیزم.اصلانکران نباش.ببردکترشربت مکمل میده بهش درمیان.من یکیودیدم همینجوربودبرددکترمکمل داددندوناش دراومدن

ویتامینش کمه ببر دکتر

ببر دکتر بهش ویتامین دی میده با کلسیم در میان

حتما ببر دکتر

سوال های مرتبط