سلام عزیزم انشالله قدمش پر خیروبرکت باشه بچت نرف تو دستگاه؟ جسش چطوره ریزه؟؟
من گفتن باید بیارمش ۲۶۰۰کیلوعه
اگه روزی سه چهار بارشیرتو بدوشی و بعدش بزاری دهن بچع نوکش اوکی میشه
من از اول بهش نان میدم اوکیه
منم اولش نمیگرفت
اگه سینتون سفته بدوشین شل که بشه بچه میگیره
یا اگه نوکش خوب نیس برین دکتر میارش بیرون
روزانه پیام مشاور، متناسب با سن کودکتون دریافت کنین.
سوالاتتون رو از مامانای با تجربه بپرسین.
با بازیهایی که به رشد هوش و خلاقیت فرزندتون کمک میکنه آشنا بشین.