نی نی های توی شکممون هم فطریه دارن؟!

۲۱ پاسخ

فقط زمانیکه به دنیا اومده باشه فطریه تعلق میگیره
من همسرم روحانیه ایشون گفتن اینجوریه. توروخدا اگر کسی بلد نیست الکی نگه آره. چون هیچ مرجعی نگفته به بچه توی شکم فطریه تعلق میگیره
فقط بعضا بخاطر محافظت و سلامت بچه دوست دارن و پرداخت میکنن اما واجب نیست

بالای ۴ ماه بله، باید روح در بچه دمیده شده باشه،زیر ۴ ماه نداره

ول کن تو رو خدا. تو جنگ مگه فطریه واجبه اصلا؟

اره دارن باید حساب بشه

نداره عزیزم
چطوری بعضیا راحت میگن داره با کدوم علم؟!

اونی ک تو شکمه جنینه فطریه نداره وقتی ب دنیا بیاد میشه نی نی تازه

مورچه چیه کله پاچش چیزی باشه 😂

الان من نگاه کردم طبق نظر آیت الله خامنه ای و مکارم شیرازی نوشته که واجب نیس

اگر بچه زنده شده باشه اره

بهتره از دفتر مرجع تقلیدتون بپرسین
من پرسیدم گفتن جنین فطریه نداره ولی ما به نیت سلامتیش دادیم

شنیدم حساب میشه

خدایا بساط اینا کی جمع میشه

🤣🤣🤣🤣🤣

چه سوال خوبی پرسیدی اصلا حواسم نبود 💖💞ممنونم عزیزم

اره داره عزیزم من که میدم دیگه اعتقاد هرکس یک جوریه خواهر خودم میگه 4 سال ندادیم ولی ما هرسال برای خودمون میدیم امسال واسه نی نی هم میدیم

یه انسانه قلبش میزنه از مادر تغذیه می کنه و فطریه هم حساب میکنن

نه عزیزم دلم

من سرچ کردم گفته بودم نداره مگر اینکه تا قبل از نماز ظهر روز عید ب دنیا بیاد

جدی گفتی؟؟

منم این سوال رو دارم
ولی فک نکنم

نه بابا این بیچاره ها مگه چی میخورن

سوال های مرتبط

مامان رز کوچولو مامان رز کوچولو هفته سی‌وچهارم بارداری
مامان آقا ماهد 🩵💙 مامان آقا ماهد 🩵💙 هفته سی‌وسوم بارداری
مامان توکل برخدا مامان توکل برخدا ۱ ماهگی