اون ذخیره بند ناف این نیست گلم اونو بیمارستان همون زمان زایمان بخوای انجام میدن تو مراکز مخصوص نگهداری میکنن
عزیزم از ۲۸ هفته (فک کنم یا ۲۵) باید کارهای ثبت نام و کنی ، یه مبلغ حدود ۲۳ تومن اول ازت میگیرن (البته اونجا که من پرسیدم) ، بعد موقع زایمان یه مقدار خون از توی بند ناف میگیرن و برات نگهداری میکنن ، هر سال یک مبلغ خیلی کم هزینه نگهداری میدید 🥰❤️
عزیزم باید به دکترت بگی راهنماییت میکنه. این چیزی که میگین ذخیره خون بند ناف هست که توی بانک خون نگهداری میشه و یه سری مراکز مخصوص این کار وجود دارن که انجامش میدن.
باید تو حاملگی فکر میکنم حدود ۷ماهگی برید مرکز نگهداری خون بندناف ثبت نام کنید بعد موقع زایمان میان از خون بند ناف میگیرن و ذخیره میکنن.اولش یه مبلغی میدید بعدم سالانه هزینه شارژ میدید.قبلا سایت رویان هزینه ام زده بود جدیدا ندیدم
عزیزم نگهداری بندناف تو مراکز مخصوص و مهم تو فریز های مخصوص هست
روزانه پیام مشاور، متناسب با سن کودکتون دریافت کنین.
سوالاتتون رو از مامانای با تجربه بپرسین.
با بازیهایی که به رشد هوش و خلاقیت فرزندتون کمک میکنه آشنا بشین.