منم مباشی دارم راضیم
مباشی دارم راضیم
مباشی دارم راضیم
نوا عالیه دارم چندساله
ما نوا داریم ولی دلونگی هم خوبه قبلش دلونگی داشتیم
نوا دارم و خیلی خوبه
برمن دارم و راضی ام
ميباشي دارم خيلي راضيم
دلونگی ۴۳۰ ، ده ساله دارم و مطمئنا الان مدلهای جدیدتر اومده ولی از برندش راضیم ، هم اسپرسوساز داره هم دریپ
nova داریم راضیم
نوا داریم
مباشی خوبه ازش دارم راضیم ۱۵تومن با اسیاب خریدیم دو سال پیش
روزانه پیام مشاور، متناسب با سن کودکتون دریافت کنین.
سوالاتتون رو از مامانای با تجربه بپرسین.
با بازیهایی که به رشد هوش و خلاقیت فرزندتون کمک میکنه آشنا بشین.