خانوما من شکمم خیلی اومده پایین چرا؟ خطر ناکه؟

۲ پاسخ

برای منم گاهی سفت میشه گاهی شل ولی بیشتر وقت ها سفته

دیگه گم کم باید بیاد پایین

سوال های مرتبط

مامان دوقلوها🩷🩵 مامان دوقلوها🩷🩵 ۱۳ ماهگی