من ۲۹هفته ۲۱ بود دکتر میگه نرماله ولی خودم دارم رعایت میکنم حس میکنم زیاده
من سی و شش هفته و شش روز رفتم سنو گفت ۲۲ گفت نوشابه و شیرینی جات نخورم من ولی زیاد رعایت نکردم
۷
بر من ۱۳
من امروز رفتم 19 بود که گفت لب مرزه مایعات و شیرینیجات کم بخورم
برا شما چنده
روزانه پیام مشاور، متناسب با سن کودکتون دریافت کنین.
سوالاتتون رو از مامانای با تجربه بپرسین.
با بازیهایی که به رشد هوش و خلاقیت فرزندتون کمک میکنه آشنا بشین.