۹ پاسخ

کاسنی بخور با شیر بز هم حمومش کن

۸خوبه که

خنکی بخور ترنجبین دم کن با عناب بخور

رب انار بخور خودت. خیلی خوبه

چیزای خنک بخور با طبع خنک
عرق کاسنی کاهو تخم شربتی

عه ۸خیلی پایینه.چرا گرفتی خودش خوب میشد

کاسنی بخور شیر خشت و عناب بخور

وا ۸ دستگاه نمیخواد که من ۱۳ بود دستگاه گرفتم شد ۹ گفت دیگه دستگاه نذار فقط قطره میدم.

8 ک خوب بوده بالای ده میگن بره دستگاه
کاسنی خوبه بخور،کاهو بخور

سوال های مرتبط