خانما میتونم استامینوفن ۵۰۰بخورم؟؟
این بدون کدئینه؟

تصویر
۱۴ پاسخ

نه فقط استامینوفن 325 معمولا دکتر تجویز میکنه

اره عزیزم میتونی

آره مجازه
کدئین نباید خورد

این سادست میشه خورد

کدئینم میتونی بخوری هیچی نمیشه عزیزم‌معتادا با اون حجم مصرف مخدر بچه هاشون سالمه این یدونه قرص اتفاقی نمیوفته دکترم همیشه اینو میگه

۳۲۵ بهتره بخوری

اره من میخوردم سرماخوردع بودم بدن درد داشتم

من اینو نصف میکنم میخورم

من نصف 500میخوردم اگه 325نداری نصف بخور

بله میشه

ارہ من موقع بارداریم آنفولانزا گرفتم استا 500 بھم دادہ،بود دکتر میخوردم

آره میشه من وقتی باردار بودم مریض شدم بستری شدم اونجام از این قرص میدن

بله بخور اوکیه

اره.

سوال های مرتبط