نه فقط استامینوفن 325 معمولا دکتر تجویز میکنه
اره عزیزم میتونی
آره مجازه
کدئین نباید خورد
این سادست میشه خورد
کدئینم میتونی بخوری هیچی نمیشه عزیزممعتادا با اون حجم مصرف مخدر بچه هاشون سالمه این یدونه قرص اتفاقی نمیوفته دکترم همیشه اینو میگه
۳۲۵ بهتره بخوری
اره من میخوردم سرماخوردع بودم بدن درد داشتم
من اینو نصف میکنم میخورم
من نصف 500میخوردم اگه 325نداری نصف بخور
بله میشه
ارہ من موقع بارداریم آنفولانزا گرفتم استا 500 بھم دادہ،بود دکتر میخوردم
آره میشه من وقتی باردار بودم مریض شدم بستری شدم اونجام از این قرص میدن
بله بخور اوکیه
اره.
روزانه پیام مشاور، متناسب با سن کودکتون دریافت کنین.
سوالاتتون رو از مامانای با تجربه بپرسین.
با بازیهایی که به رشد هوش و خلاقیت فرزندتون کمک میکنه آشنا بشین.