استراحت كن و حتما شياف استفاده كن
اگر ثابت بود تا دوهفته بعد دكتر بهتر ميدونه تا ماماناي گهواره
شايد دهانه رحمت محكم باشه
من بارداري اولم دهانه رحمم كوتاه بود ٢٨
ولي تا اخر بارداري همين موند و تكون نخورد
دكتر گفت كوتاهه ولي محكمه
ما دوبُعدشو تو سونو ميبينيم
ضخامت رو نميبينيم
ای کاش با ی دکتر دیگه هم مشورتجگ کنی
سرکلاژ نگرانی ندارها اتفاقا خیالت راحت میشه اصلا درد ندارها متوجه نمیشی چون بیهوشی میگیری
مثل منع دکترت آنقدر معتل کرد از وقت سرکلاژم گذشت الان پساری و استراحت مطلقم
من با سرویکس۲۴ سرکلاژ شدم
ولی بعدش گف میتونم زندگی عادیموداشته باشم یعنی نیازی ب استراحت نیس شیاف هم گف لازم نیس
سرکلاژ خیلی خوبه
با سرویکس 25 سرکلاژ کنی بنظرم خیالت راحته پساری و نمیدونم
سرکلاژ بهتره
پساری خیلی مراقبت داره، عفونت میاره
روزانه پیام مشاور، متناسب با سن کودکتون دریافت کنین.
سوالاتتون رو از مامانای با تجربه بپرسین.
با بازیهایی که به رشد هوش و خلاقیت فرزندتون کمک میکنه آشنا بشین.