خانوما کسی شیرخشک پری نان استفاده کرده

۳ پاسخ

بله من دارم استفاده میکنم بچم نارس باوزن کم بدنیا اومد و این شیرخشک رو تا ۵کیلوییش باید بدم البته کمکی میدمش شیرخودمم میخوره

مال نوزاد هست من از بدو تولد تا ۵ کیلوییش بهش دادم

اره‌من الان دارم‌میدم‌کمکی به دخترم

سوال های مرتبط