کاملا طبیعیه، تغییرات هورمونی و ...
مکمل هاتون رو ادامه بدید، در هر صورت خواهد ریخت، منم دقیقا با هر بار برس کشیدن کلی غصه میخورم ولی روند طبیعیه.
قرص زینک بخور
اره راسته.من بچم شیرخشکیه ولی موهام چند وقته میریزع🥺تا رو باسنم بود موهام رفتم پسرونه زدم🥺
موهای من خارش شدید گرفته و دسته دسته میریزه
منم خیلی میریزه
من چند وقت دیگه کچل میشم
اگه اینجوری ریزشش ادامه پیدا کنه
یکم نخود کوفته خمیر کن بزن
شنبلیه پلک کن خمیر کن بزن
حنابزن
داخل حمام یا یه زیر انداز بزرگ بنداز
چون خیلی کثیف کاری داره
ولی جون میده
از استرس هست دیگه کم استرس کشیدیم تو این مدت
آزمایش تیرویید بدید
منم همچنان میریزه
وای دقیقا همین الان دوبرابز این مو رو شونم جم کردم ناامید شدم بخدا
منم موهام شدیدا میریزه
روزانه پیام مشاور، متناسب با سن کودکتون دریافت کنین.
سوالاتتون رو از مامانای با تجربه بپرسین.
با بازیهایی که به رشد هوش و خلاقیت فرزندتون کمک میکنه آشنا بشین.