الا دخترم و ببرم حموم عیب داره

۴ پاسخ

من همش شبا میبرمش

چه عیبی داره؟ هوا دیگه زیاد سرد نیست. فقط موقع خواب سرشو بپوشون

نه چه عیبی

اگه خونتون سرد نیست ببر

سوال های مرتبط

مامان آوینا مامان آوینا ۶ ماهگی