۳ پاسخ

کلا دندون دراوردن واسه بچه عذاب اوره
میتونی داخل پوره خوری از داروخانه بخر شیرخشک درست کنی بریزی بذاری یخ ببنده بدی بمکه یه چنددقیقه لثه هاش اروم میشن

بامسواک لثه یکم پاراکید بمال به دندوناش یا همینجوری خالی براش بکش میتونی بذاری یخچال خنک بشه تسکین بده

اریا هم خیلی بی قراره هرچی دستش میاد می‌کنه تو دهنش ولی من تغییر تو لثه هاش حس نمیکنم خیلی غر میزنه ولی ... نمیدونم چیکار کنم

سوال های مرتبط