حتما حساسیتی چیزیه
نخارون زیاد
حساسیته ببین چی خوردی اینجوری شده
نخارون جاش میمونه خطر ناک نیست
من ماه آخرم اینجوری بودم گفتن از کبد
اگه به دکتر نشون بدین بهتر
اره من همین طوری شدم بدنم میخارید خیلی شدید رفتم پیش دکترم بهم قرص داد خداشکر خوب شدم.. وگفت ادویه نخوری
تا بالا همینجوری شده فقط میخاره .دکترم نیس ک برم
جای نیش حشره نیست؟
روزانه پیام مشاور، متناسب با سن کودکتون دریافت کنین.
سوالاتتون رو از مامانای با تجربه بپرسین.
با بازیهایی که به رشد هوش و خلاقیت فرزندتون کمک میکنه آشنا بشین.