خانوما پاهام از این دونه ها زده خیلی میخاره خطرناکه؟

تصویر
۶ پاسخ

حتما حساسیتی چیزیه
نخارون زیاد

حساسیته ببین چی خوردی اینجوری شده
نخارون جاش میمونه خطر ناک نیست

من ماه آخرم اینجوری بودم گفتن از کبد
اگه به دکتر نشون بدین بهتر

اره من همین طوری شدم بدنم میخارید خیلی شدید رفتم پیش دکترم بهم قرص داد خداشکر خوب شدم.. وگفت ادویه نخوری

تا بالا همینجوری شده فقط میخاره .دکترم نیس ک برم

جای نیش حشره نیست؟

سوال های مرتبط

مامان فندق 🐣 مامان فندق 🐣 هفته سی‌ویکم بارداری