اگه بهش کمکی ام میدی تا دوسالش صبر کن بعد بگیر
از بعد از ظهر شروع کردم سر سینهها م لنت زدم ترسید ولی باز خیلی اسرار میکنه برا ما روز 6هست هنوز فراموش نکرده
پسر من هیچ جوره کوتاه نمیومد ،ک مثلا کم کم بگیرم
منم یدفعه گرفتم
چسب سفید زده بووم ،صبح بیدار شد گفتم اوف شد
اونم ببخیال شد
پسرم ۱۷ماهش بود
دوسالگی کامل میفهمه دیگه بدون اذیت ترک میکنه پایین تر و بالاتر از سن ۲ اذیت میکنه
تلخک بزن سر سینت هر موقع اومد شیر بخوره بزن سر سینت
اول از سینه بگیر من الان از سینه گرفتم
سینه هم بهش ندادم ی روز لنت زدم روش حدود ی ماه میشه بازم بغلش میکنم میگه حیحی ولی دراوردم یبار نخورد
شیر خشک یا شیر گاو میدم قصد دارم اهرا بهار از شیشه بگیرم اونم با کم مردن حجن شیر امشب ۱۲۰ تا دادم فرداشب ۱۱۰ تا ، تا ۳شب ،۳شب بعدی ۱۰۰تا ۳شب بعدی ۹۰ تا همینطور کم و کمتر
عزیزم من دقیقا تو این مرحله هستم خیلی سخته خدا کمکتون کنه
زوده ک
دختر من گهواره ایه از این ننو ها تقریبا با همین شبا آرومش میدم تا وعده هاش کم شد البته وقتی شیر میخواست آب بهش میدم اولش پا فشاری میکنه نه نمیخام سعی میکنم آرومش کنم بعد بدم
زود نیس بذار بشه 1 سال و 6 ماه
روزانه پیام مشاور، متناسب با سن کودکتون دریافت کنین.
سوالاتتون رو از مامانای با تجربه بپرسین.
با بازیهایی که به رشد هوش و خلاقیت فرزندتون کمک میکنه آشنا بشین.