۹ پاسخ

اصلا حرف اپیلاسیون شکم میزنید
تن‌و‌بدنم‌میلرزه
مگه حساس و‌نازک نشده شکم شما🥲؟

من میرم اپیلاسیون هم شکم هم بیکینی چون شیو کنی خیلی زود درمیاد آدم اذیت میشه

اپیلاسیون درد داره خوب نیس ژیلت خوبه فقط

من ی هفته قبلش رفتم اپیلاسیون

روی شکمو تو بارداری اپلاسیون دکترا میگن نکنید با ژیلت بهتره خود بیمارستان هم ناحیه عمل رو بستری ک بشی بازم ژیلت میزنه

اصلا دست به موهای شکمت نزن فقط زیر شکمت بالای رحم ک خط سزارین اپلاسیون کن که بعد سزارینم دیر تر موهاش در بیاد حداقل یکم راحت تر باشی موهای شکمت اگه زیاد شده به خاطر بارداری اصلا بهش دست نزنی ک بعد بارداری انگار میریزه میره ها اما بزنی زیاد میشه میمونه باهات

اووو اپیلاسیون درد داره

ب نظرم ژیلت بهتره

اگه شکمت مو داره نیاز نیست کل شکم شیو بشه فقط قسمتی که برش میخوره رو شیو کن

سوال های مرتبط