اصلا حرف اپیلاسیون شکم میزنید
تنوبدنممیلرزه
مگه حساس ونازک نشده شکم شما🥲؟
من میرم اپیلاسیون هم شکم هم بیکینی چون شیو کنی خیلی زود درمیاد آدم اذیت میشه
اپیلاسیون درد داره خوب نیس ژیلت خوبه فقط
من ی هفته قبلش رفتم اپیلاسیون
روی شکمو تو بارداری اپلاسیون دکترا میگن نکنید با ژیلت بهتره خود بیمارستان هم ناحیه عمل رو بستری ک بشی بازم ژیلت میزنه
اصلا دست به موهای شکمت نزن فقط زیر شکمت بالای رحم ک خط سزارین اپلاسیون کن که بعد سزارینم دیر تر موهاش در بیاد حداقل یکم راحت تر باشی موهای شکمت اگه زیاد شده به خاطر بارداری اصلا بهش دست نزنی ک بعد بارداری انگار میریزه میره ها اما بزنی زیاد میشه میمونه باهات
اووو اپیلاسیون درد داره
ب نظرم ژیلت بهتره
اگه شکمت مو داره نیاز نیست کل شکم شیو بشه فقط قسمتی که برش میخوره رو شیو کن
روزانه پیام مشاور، متناسب با سن کودکتون دریافت کنین.
سوالاتتون رو از مامانای با تجربه بپرسین.
با بازیهایی که به رشد هوش و خلاقیت فرزندتون کمک میکنه آشنا بشین.