برای سزارین شکم‌و باید شیو کنیم؟

۹ پاسخ

اره حتما شیو کن منم شیو میکنم

نه لازم نیست شیو کنی اگه لازم باشه خودشون انجام میدن

شکم رو نباید شیو کنی باید قسمت مثانه و زیر شکم رو شیو‌کنی

اره عزیزم همون قسمت پایین شکم رو سیو کنی کافیه

اره اگ شیو نکرده باشی خودشون شیو میکنن

من که تواولی نکردم

اره حتما

نه بعدش بد در میاد

بله صددرصد

سوال های مرتبط

مامان پسر طلا🩵 مامان پسر طلا🩵 روزهای ابتدایی تولد
مامان دایان مامان دایان روزهای ابتدایی تولد